wtorek, 18 marca 2014

Rowerowe Love


Zamiłowanie do pojazdów jeżdżących Urwis ma od urodzenia heh i serio uwielbia wszystko,czym może jeździć.
Na drugie urodziny ciocia P. przyniosła mu skoczka to zaraz po złożeniu próbował nim jechać. I było wielkie rozczarowanie ,że nowa śliczna zabawka jest pozbawiona kółek. 
Jednym z ulubionych jeżdzików był Scuttlebug, moim także. Pojazd jak najbardziej dla mamy wygodnej ;) Czyli mnie. Gdy dziecko już miało dość jeżdżenia to mogło sobie usiąść wygodnie w wózku,a mama nie musiała "taszczyć"jego rowerka, bo go złożyła i schowała pod wózek. Naprawdę wszystkim mamą polecam. TU  Niestety Urwis już wyrósł ze swojego ulubionego Scuttlebug-a.:/
 Mamusia wynalazła rowerek biegowy ,który także się składa ale niestety jest on jeszcze dla Urwiska za duży.Pokazywałam go TU 
  A ,że juz piękna wiosenna pogoda za oknem i spacery bez pojazdu  jeżdżącego są dla Urwiska nudne, zmuszona byłam poszukać nowego rowerka biegowego.
I tak wszedł w nasze posiadanie rowerek biegowy na pełnym wypasie ;) z hamulcem ręcznym,dzwonkiem i koszyczkiem na kierownicy ,z czego Urwis najbardziej sie cieszy, bo może pakowac tam swoje "resoraki" ;) Niestety jazda na 2 kółkach nie jest tak łatwa i Urwisek troszkę sie denerwuje, ale damy sobie czas na naukę. Jakieś 2 tygodnie,może więcej i będzie już śmigał jak mała wyścigówka ;) 
Myślałam,że kask będzie wielkim złem ,ale okazało się ,że Urwis polubił go i sam chce sobie go zakładać z czego się bardzo cieszę ;)

Zalety rowerka biegowego:
- już 2 latki mogą z nich korzystać
-dzieci uczą się utrzymywać równowagę, co za tym idzie ławiej będzie póżniej nauczyć sie jeździć na zwykłym rowerze
-dziecko utrzymuje prawidłową sylwetke,czyli siedzi prosto
-rowerki są lekkie przez co najmłodsi radzą sobie z jazdą na nich
- frajda dla malucha, a to przecież najważniejsze.




Urwis
buty Nike
spodnie NEXT
bluza MATALAN
bezrękawnik PRIMARK
 
Uczymy się każdego dnia jazdy na biegówce, oto fotki z dzisiaj :)Coraz lepiej sobie radzi mój zuch chłopak :)










Pozdrawiamy.
Urwis
kurtka H&M
dresy NEXT
czapka,trampki RESERVED

3 komentarze:

  1. Super Urwis!! :-) Brawo mama za kask :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam,że będzie Urwisowi przeszkadzał,ale pozytywnie mnie zaskoczył i sam pilnuje, żeby mu kask zakładać :)

      Usuń
  2. Ja też tak myślałam i byłam zaskoczona, bo Gabi uwielbia swój kask :-)

    OdpowiedzUsuń