czwartek, 19 czerwca 2014

Czy wypada?



 Wczoraj biegnąc z Urwiskiem na plac zabaw mijaliśmy starszą Panią,która ledwo szła pod górkę. Gdy my już w pełni korzystaliśmy ze ślizgawki, drabinek i huśtawek, ta starsza Pani dopiero dotarła do bramki placu zabaw. Pogrążeni w zabawie nie zauważyliśmy,że ta starsza Pani zajęła jedną z huśtawek i beztrosko się zaczęła bujać. Jej smutna twarz się rozpromieniła , widać było radość w tych starych szarych oczach.
 Patrząc na tą starszą Panią zrozumiałam jedno,że nie ma słowa nie wypada, w każdym wieku można korzystać z huśtawek na placu zabaw i mieć frajdę. Ta napozór zwykła huśtawka daje tyle radości :)
Powracają wspomnienia tych beztroskich dni,kiedy wracaliśmy do domu po całym dniu spędzonym z przyjaciółmi ,kiedy mama na obiad wołała niezliczoną ilość razy, kiedy szarówka za oknem była początkiem przygody pod namiotami, kiedy zwykłe drzewo na środku podwórka było "bazą", kiedy gra w palanta była ulubionym zajęciem i zrzeszała wszystkich znajomych na podwórku. Gdzie  obdarte kolano czy blizna są wspomnieniami z   naszego "szalonego"  dzieciństwa
 

A czy Wam się zdarza spędzić z dzieckiem cały dzień  na świerzym powietrzu,że obiad jecie na kolację?
 U nas to chyba będzie standard ,a zwłaszcza w piękne słoneczne dni,których mam nadzieję będzie coraz więcej...
P.S. Dzisiaj rano było słońce a popołudniu już chmurzyska i deszczyk...ahh z tą pogodą...

 













A wedłgug Was wypada czy nie wypada korzystać z huśtawek na placu zabaw będąc staruszkiem?
 Ja mam zamiar dożyć tego wieku w którym jest ta starsza Pani i chcę iść z wnukami na plac zabaw i się z nimi huśtać :)

8 komentarzy:

  1. Pewnie, że wypada!!
    Ale macie piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje :) mamusia próbuje udoskonalić swoję umiejętności fotograficzne ;) Muszę jeszcze się wiele nauczyć ,żebyły były dużo lepsze. Narazie to amatorskie fotki ;) A jeszcze uchwycić Urwiska ,który ciągle gdzieś biegnie ..... ;) Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. No, mi nie musisz tłumaczyć :-) Ja mam taki sam problem :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdjęcia zwłaszcza to na trampolinie :D
    pozdr i zapraszam do nas na nowe katy www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje bardzo za miłe słowa i juz lecę do Was :)

      Usuń
  4. Jeśli taka huśtawka daje babci moc i radość, to jak będę starszą panią to też tak chcę!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja całe popołudnia jestem na powietrzu. Biegamy, bawimy się, huśtamy się, bo ja też lubię :) Wracamy do domu na sen :)
    alexanderkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń